Geoblog.pl    Jouka    Podróże    Peru. Od turystyki do magii.    Powrót do codzienności

Powrót do codzienności

Polska, Warszawa

Dziwnie po tak długim czasie słyszeć polski język. Wszyscy dookoła po polsku rozmawiali. Jeszcze tylko jeden lot, jeszcze tylko półtorej godziny i będziemy prawie w domu. Tam wszystkich już będziemy rozumieli, a oni będą rozumieć nas.

W samolocie podali kanapki - nawet udało się zjeść kolejne śniadanie. Lot był gładki, całkiem przyjemny, mimo, że stosunkowo małym samolotem. Nad chmurami przynajmniej blado świeciło słonko, więc robiło się przyjemniej. Potem znów wielkie nurkowanie w chmurach i udane lądowanie na lotnisku Warszawa-Okęcie. Następnie długie oczekiwanie na bagaż i samochodem do domciu. Tam udało się zjeść obiad chyba tylko dlatego, że wszyscy zajęli mnie rozmową i zapomniałam, że jeść nie mogę.

Samopoczucie się pogarszało. Siły opuszczały. Na szczęście mam jeszcze dwa dni wolne, może wydobrzeję. Pojechaliśmy do naszego wyziębionego, małego mieszkanka. Wreszcie własne łóżko i pościel. Po miesiącu wałęsania się po hotelach - miłe to było uczucie :) Niestety, bajeczna podróż zakończyła się dwutygodniowym leżeniem w łóżku z powodu anginy ropnej... :/
Zastanawiało mnie tylko, czy ayahuasca w jakiś sposób się do tego przyczyniła...